E mafai ona totogi le maa NiMH i le faasologa?Aisea?

Sei o tatou mautinoa:Maa NiMHe mafai ona molia i se faasologa, ae tatau ona faaaoga le auala sa'o.
Ina ia mafai ona totogi maa NiMH i le faasologa, o tulaga nei e lua e tatau ona ausia:
1. O leu'amea u'amea hydride ma'afeso'ota'i i fa'asologa e tatau ona i ai se maa fetaui fetaui ma le fa'atonuina ma le fa'asa'oina o le laupapa puipuiga.O le matafaioi a le laupapa puipuia o le maa o le puleaina o le tele o sela eletise e ausia ai le sili atu le lelei o le faʻatonuina ma le faʻaaogaina o aʻafiaga.E mafai ona faʻamaopoopoina ma le atamai le tele o loʻo i ai nei o le tele o sela eletise i le taimi o le faʻatonuina ma le faʻaaogaina e pei ona mafai ai, E faʻamautinoa ai foi o le a faʻapipiʻiina le maa i le faasologa ma le mamafa o le mamafa o le eseesega (ona o le eseesega o le tetee i totonu poʻo le mamafa o le eseesega e tele tele, o le maa. faʻatasi ai ma le laʻititi laʻititi ma le voltage o le a molia muamua, ma o le maa e tele le malosi ma le voltage o le a faʻaauau pea ona molia), lea o le a oʻo atu ai i le soona totogi, afaina ai le ola o le maa pe mafua ai faʻalavelave.

2. E tatau ona fetaui le fa'atatauga o le uta
A maeʻa ona fesoʻotaʻi le maa okesene nickel i le faasologa, o le a faʻateleina le voltage.I lenei tulaga, e manaʻomia ona sui le uta i se maualuga maualuga.Ioe, o le tau o le voltage e tatau ona fetaui ma le tele o le maa e fesoʻotaʻi i le faasologa.O le mea moni, o le isi itu taua e tatau ona faʻaleleia atili le gafatia o le loia e faʻamaopoopoina le faʻatonuina, aua o le mautu o le pusa maa o le a faʻaitiitia pe a uma le numera o sela, ma o le a sili atu ona faigata ona ausia le faʻatulagaina o le faʻatonuina o le tele o sela.

O le mea o loʻo i luga o le mafuaʻaga leaNiMH maae mafai ona molia i le faasologa, ae tatau ona i ai se auala e totogi ai.


Taimi meli: Ian-03-2023
+86 13586724141